Luni - Vineri: 10:00 - 19:00

Sambata: 10:00 - 14:00. Duminica: Inchis

+40 745 574 854

Suport clienti: 08:00 - 20:00

Adresa e-mail:

office@digital-webdesign.ro

Ai nevoie de o pagina web pentru prezentarea afacerii tale?

Afacerea ta are șansa de a deveni cunoscută și în mediul online!

» Împreună cu tine alegem un design modern și personalizat

» Design responsive atât pentru desktop, cât și pentru tableta și telefon

Indiferent de domeniul în care ai ales să îți croiești un drum, un site de prezentare va evidenția afacerea ta și te va ajuta să atragi un public mai mare din mediul online. Trebuie să ai un site complet, care să ofere informații utile fiecărui consumator care intră pe pagina ta să se informeze.

✔️ Site-ul se va realiza de la zero sau vom alege împreună un template modern, aerisit, pe care îl vom customiza împreună.

✔️ Te ajutăm să îți prezinți pe site ideile în propriul tău stil, iar clienții tăi vor remarca cu ușurință produsele și serviciile tale.

✔️ Site-ul va avea un număr nelimitat de pagini (ACASĂ / SERVICII / DESPRE NOI / PORTOFOLIU / PREȚURI / PROMOȚII / CONTACT etc).

✔️ Putem implementa pe site galerii foto, carusele de imagini, slide bannere interactive, texte animate, pentru a putea atrage atenția potențialilor clienți asupra serviciilor, produselor sau promoțiilor care sunt în derulare pe site-ul tău.

✔️ Site-ul va rula cu „design responsive” pentru toate variantele folosite de potențialii clienti (desktop, tableta și telefon mobil)

Sunt o mulțime de momente când pur și simplu nu avem timpul sau dispoziția necesară pentru a ne deplasa la un magazin fizic, poate avem nevoie urgentă de un anumit produs sau serviciu sau poate descoperim prețuri mai mici pentru un anumit produs în mediul online decât la magazinul fizic. Exista diverse motive, însa efectul este același: cumpărăturile online.

Din punctul de vedere al unui consumator, avantajele sunt clare: timpul de achiziție este semnificativ redus, nu are nevoie să se deplaseze, are posibilitatea de a plasa comenzi la orice oră din zi și din noapte, poate compara mult mai ușor anumite produse, etc.

Însă care sunt avantajele unui antreprenor atunci când își deschide un magazin online?

Costuri operaționale reduse

Orice afacere are ca obiective creșterea vânzărilor și minimizarea costurilor. Pentru un magazin online, costurile operaționale sunt semnificativ mai mici decât în cazul unui magazin fizic:

  • spațiul fizic este necesar doar în cazul unei eventuale depozitări a stocurilor;
  • numărul angajaților este, de regulă, mai mic, deoarece sarcinile care trebuie duse la îndeplinire nu sunt atât de numeroase;
  • cheltuielile cu sistemele de alarmă și pază sunt eliminate, iar achiziția unor module de securitate implică, de obicei, costuri mai mici.

Potențiali clienți mai numeroși

Deoarece internetul nu are granițe, orice persoană din lume îți poate accesa site-ul și poate efectua comenzi dacă limba îi este cunoscută și dacă politicile magazinului tău permit acest lucru. Astfel, publicul tău țintă nu trebuie să mai fie doar cel local, ci poate fi cu ușurință unul global. Pentru aceasta, asigură-te că sistemul tău de plăți este unul accesibil publicului larg.

Nu este nevoie să deții stocuri

Cheltuielile cu depozitarea stocurilor pot fi și ele evitate cu ușurință. Prin metoda numită DropShipping, atunci când un client comandă un produs, această comandă va fi redirecționată către furnizor, iar acesta va livra produsul în numele dvs. conform contractului încheiat între voi. Factura se va emite în numele firmei tale, iar ambalajul poate fi personalizat în funcție de dorințe.

În cazul unei comenzi cu mai multe produse care necesita un număr mai mare de furnizori, fiecare furnizor va procesa și va livra comanda separat. În varianta în care livrarea se face prin curier, firma de curierat poate centraliza pachetele și le poate livra împreună.

Alte elemente care pot face diferența sunt dacă firma de curierat oferă posibilitatea de plată cu cardul și dacă anunță ziua și intervalul orar al livrării către client, deoarece știm deja că, pentru client, firma de curierat face parte din imaginea firmei. În cazul livrării prin poștă, centralizarea coletelor nu este posibilă. 

Evident, în cazul în care tu ești producătorul acestor produse, această metodă nu este potrivită pentru tine. Însă, pentru depozitarea produselor finite poți, fie să închiriezi un spațiu, fie să le dai în custodie unei firme de logistică contra unui cost.

Rezultatele promovării online sunt măsurabile!

Am auzit de multe ori faptul că un euro în online valorează mai mult decât unul în offline. Și pentru promovarea online acest lucru este cât se poate de adevărat, pentru că marketing-ul digital îți permite măsurarea rezultatelor. Instrumente precum Google Analytics sau Facebook Ads Manager permit o analiză amănunțită a rezultatelor campaniilor de marketing și, de asemenea, optimizarea acestora, lucru care în offline este foarte complicat sau chiar imposibil de realizat.

100%

Dezvoltarea internetului in ultimii ani a facut ca, o mare parte din populatia tarii, indiferent de zona, statut social ori cultura, sa isi petreaca timpul pe diferite retele de socializare. In prezent, internetul, este resursa cea mai valoroasa, care contine informatii din orice domeniu, dar si cea mai simpla modalitate prin care poti invata lucruri.

Cum te poate ajuta internetul si in promovarea afacerii si care este legatura retelelor de socializare? Ei bine, deschiderea unei afaceri, indiferent de domeniul despre care vorbim, presupune promovare. Pentru a te cunoaste un public cat mai mare si variat, ai nevoie de un plan de marketing, care sa acopere un target cat mai mare. Asa ca, aici intervin retelele de socializare. Cine nu a auzi de FacebookInstagram ori LinkedIn?

Facebook face parte din categoria retelelor sociale cu un impact ridicat asupra publicului de orice varsta ori cultura. Aici gasesti intotdeauna oameni din toate colturile tarii, legi prietenii cu ajutorul internetului si gasesti cele mai bune solutii de comunicare prin intermediul chat-ului pus la dispozitie de catre Facebook. Pe langa acest aspect, Facebook-ul este si o modalitate inedita prin care iti poti promova afacerea. Poti alege carui tip de pubic sa te adresezi, in functie de sex, varsta, nationalitate, profesie. De exemplu, poti sa alegi sa iti promovezi restaurantul prin intermediul unei pagini de facebook, care sa apara in primul rand persoanelor pasionate de mancare,  sub orice forma a ei. Tu iti stabilesti publicul prin criteriile pe care le selectezi inca de la inceputul inregistrarii.